Brussels airport moet blijven, nachtvluchten ook
Contacter l'auteur de la pétition
het lijkt mij niet logisch dat je in de buurt van een luchthaven een woonst koopt om er dan te gaan klagen over (nacht)lawaai en dergerlijke. zelfs het aanvragen van een onderzoek om de luchthaven te verplaatsen in de toekomst is gewoon onrealistisch. je moet maar durven, denk ik dan en blijkbaar zijn er van die heethoofden die zich niet generen om toch maar te doen.
Indien ZE een vehuis willen dat de actiegroepen deze kosten zelf betalen. De kosten voor de sensoren worden zelfs betaald door gemeente wezelbeek oppem
Geen gezeur over dit! De luchthaven moet blijven. De mensen die er gaan wonen weten dat er lawaai zal zijn. Zelf verhuizen zou beter zijn dan de luchthaven te verhuizen
Ik woon in Meise onder een druk bevlogen vliegroute nl. de zwaarste vliegtuigtypes in de westelijke richting-van 10h30 tot 12h00. Is draagbaar, toch pleit ik voor een betere spreiding. Waarom wordt Brussel gespaard. Vliegen die soms niet? Ben 's nachts nog nooit wakker geworden al ben ik een zeer slechte slaper. Ik vrees dat inbeelding en verzuring hier een grote rol. speelt.
Nes Vaes
Ik ben in 1982 in de streek komen wonen, dus ik ben OOK een inwijkeling. Heb nooit last gehad van de vliegtuigen. Waar gaan die klagers het vliegtuig nemen als ze op reis gaan? 't Is altijd het zelfde, ze gaan ergens wonen en dan willen ze daar alles veranderen. Ikke, ikke, ikke wil ditte en ikke wil datte. In Kortenberg willen ze zelf de markt op een andere dag. Als die klagers in een bos gaan wonen dan willen ze daar de vogels weg omdat deze hen 's morgens wakker zingen!
Re:
ik ben hier geboren, 61 jaar geleden, ik kan u verzekeren dat er geen vergelijking is met het aantal vliegbewegingen boven ons hoofd van toen en nu. Wij hebben hier 39 jaar geleden gebouwd op grond dat helemaal niet goedkoper was dan elders. Mijn man vloog op C130 en wist dus alles van de vliegroutes en wij hebben daar dus zeker rekening mee hehouden bij de aankoop van de grond. Ondertussen is er veel aan de routes gewijzigd en zijn de vliegbewegingen vertienvoudigd. Dit geldt voor vele mensen die hier in de buurt wonen dus graag wat respect voor de mensen die hier geboren en getogen zijn a.u.b.
| This discussion has been closed. |